2013年2月24日星期日

nike butikken canada er den beste måten for sportslige din

nike free sko nikket: "blod sverdkunst, fordi blodet inneholder en viss mengde karbon element blant karbon elementer med jern og kan gjøre jernet mer vanskelig, kanskje du ikke kan forestille deg, de hardeste diamanter i verden, er karbon molekylernike rullet eyed sa: «Blodet av nesten alle dyr kan blitt smiing våpen, hvorfor har du å eie hengivenhet til det nevne menneskelig blod er ikke den beste smir hjelpesystemer, er senior drageblod ikke blod enn folk bedre. ? drage blod ikke bare inneholde grunnstoffet karbon, kan forbedre hardhet av våpnene, og drage blod er også rik på ulike sporstoffer og den magiske kraft av magi, drage blod smiing våpen, vil trolig bli smir en magisk våpen. Så har du mot til å dø for, kan like godt drepe en senior maronittiske, på denne måten, er det mulig å forfalske en dag nivå våpen "

"? Drepe dragen" Pink woodsorrel tanke, sa: "Jeg kan like dedikert smir karriere Vel en dag, så det kan være forfalsket, drepe dragen, og jeg absolutt aldri tilbake" ha kobber hammer så opp og ned nike sko på nett en titt på skuffelse umiddelbart bli overraskelse opp, "Selvfølgelig, hvis du er villig til å hjelpe meg å drepe en drage og hente dragen blodet, vil jeg gi deg en belønning. ellers, jeg bare dedikert til smiing en stor sak. "

nike sko norge hørte Hey smil, sa: "Selvfølgelig trenger ikke være så vanskelig, jeg har heller ikke drepe dragen, fordi det flere drage blod, nok for deg å bruke." Så, har nike kommet opp med et par flasker av forskjellige farger drage blod, sa: "Dette er Frost Dragons Blood, Fire Dragon blod, henholdsvis, med den magiske energien til ulike attributter i samsvar med dine ønsker, du velger, selvfølgelig, hvis du kan perfekt styre to typer konfrontasjon eiendom i balanse med et våpen, så kan du bruke de to drageblod. "

没有评论:

发表评论